دانلود بازی Hearts of Iron IV برای PC
نوشته شده توسط : مملی

Hearts of Iron IV از سری بازی های استراتژیکی تاریخی قابل هدایت از بالای نقشه و ساخته Paradox Development Studio  می باشد که بر دوره جنگ جهانی دوم و از سال ۱۹۳۶ تا ۱۹۴۸ متمرکز می باشد.  این بازی از خانواده سری بازی های تاریخی و نقشه ای Paradox Interactive می باشد و موتور آن، مانند عنوان Europa Universalis IV و Crusader Kings II، نسخه ی پیشرفته تر همان Clausewitz Engine می باشد. اگر تا به حال به به یک نقشه بزرگ از بالا نگاه کرده اید و فکر یک اقدام به یک یورش تمام عیار و مدریت کلی از بالای همین نقشه به سرتان زد؟ آنگاه بازی Hearts of Iron IV را به شما توصیه میکنیم. این عنوان از یک نقشه عالی برخوردار می باشد که نه تنها می توان حرکات نیرو ها را از روی آن مدیریت کرد؟ بلکه  حتی می توان با استفاده از تدارکات لوجستیک فراوانی، آن ها را تحت پوشش کامل قرار داد. بازی های زیادی وجود دارند که در آن ها فقط موضوع جنگ ها و ضربات تاکتیکی است؛ اما این بازی علاوه بر تاکتیک در جنگ شامل مسائلی از جمله: صنعت، تجارت و سیاست های مربوط به جنگ هم می شود.

Hearts of Iron IV PC-CODEX

Hearts of Iron IV pc cover دانلود بازی Hearts of Iron IV برای PC

زمان در این بازی با سرعتی متناسب و مقیاسی قابل تنظیم می گذرد اما اگر مایل باشید می توانید زمان را در بازی متوقف کرده و به صدور دستورات پیچیده خود بپردازید. اختیارات و زیر ساخت های نظامی یک کشور دلخواه در این بازی به دست شما داده می شود و شما می توانید با استفاده از تحقیقات، تولیدات، سیاست ها و اقدام به حرکات این نیرو ها، وضعیت جنگی آن کشور را به خواست خود پیش ببرید.

 

میخواهید که در Hearts of Iron IV یک تانک بسازید؟ برای این کار بعد از داشتن فناوری لازم شما باید یک سری نمونه از ماشین های زرهی،مثلاً Panzer Mk IV را برای آلمان جمع آوری کرده و در لیست تولیدات خود قرار دهید. سپس باید پس از انتخاب نوع تولیدات از لیست معین کنید که منابع و نیروی موجود در چه تعداد از کارخانه هایتان را میخواهید به تولید محصول مورد نظر خود اختصاص دهید. اما برای تکنولوژی های جدید خطوط تولیدی موجود کمی نا کار آمد هستند. در چنین وضعیتی بیش از ۱۲ کارخانه فقط حدود ۳ تانک در هفته تولید می کنند؛ اما وضعیت اینطور نمی ماند و با گذشت زمان خط تولیدات قوی تر شده و سرعتش را افزایش می دهد، ولیکن احتیاج به اختصاص وقت و منابع فراوانی برای ارتقاء سطح تکنولوژی آن هاست. این قانون ساده سیستم های صنعتی کشور های مختلف را به وضوح متمایز می سازد. مثلا آلمان علاقه ی فراوانی به تولید ماشین های جنگی مجزا با قابلیت های منحصر دارد که این به توانایی تولید انبوه آن ها لطمه وارد می کند. اگر هر کشور دیگری نیز همین سیستم را در صنعت داشته باشد، در همین وضعیت قرار می گیرد.

 

دستوراتی که شما صادر میکنید، حرکت نیرو های شما به صورت فلش هایی با رنگ های، سبز، قرمز و یا قهوه ای سوخته نشان می دهد. دشمن نیز می تواند در صورت برخورداری از قدرت اطلاعاتی بالا، ریسک کرده و به جاسوسی از حرکات شما بپردازد و در صورت موفقیت از نقشه شما مطلع شود و خود را برای مقابله با شما آماده کند که نمونه بارز آن در تاریخ، نبرد Kursk میان شوری و آلمان بود که نیرو های آلمان به خاطر مطلع بودن شوروی از نقشه آن ها، در شروع حمله خود زمینگیر شدند. همانطور که می دانید باید هنگام صدور فرمان های خود از آب و هوا نیز غافل نباشید، چون زمستان سرد و سرمای طاقت فرسا خصوصا در مناطقی مانند روسیه بر  حرکت نیرو های شما تأثیر منفی می گذارد.

منبع توضیحات: گیم ایران

 

تصاویری از محیط بازی:

Hearts of Iron IV screenshots 01 small دانلود بازی Hearts of Iron IV برای PC Hearts of Iron IV screenshots 03 small دانلود بازی Hearts of Iron IV برای PC

Hearts of Iron IV screenshots 02 small دانلود بازی Hearts of Iron IV برای PC Hearts of Iron IV screenshots 04 small دانلود بازی Hearts of Iron IV برای PC

Hearts of Iron IV screenshots 05 small دانلود بازی Hearts of Iron IV برای PC Hearts of Iron IV screenshots 06 small دانلود بازی Hearts of Iron IV برای PC

Victory is at your fingertips! Your ability to lead your nation is your supreme weapon, the strategy game Hearts of Iron IV lets you take command of any nation in World War II; the most engaging conflict in world history.From the heart of the battlefield to the command center, you will guide your nation to glory and wage war, negotiate or invade. You hold the power to tip the very balance of WWII.It is time to show your ability as the greatest military leader in the world. Will you relive or change history? Will you change the fate of the world by achieving victory at all costs?

سیستم مورد نیاز:

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64-bit or newer
Processor: Intel Core 2 Quad Q9400 @ 2.66 GHz / AMD Athlon II X4 650 @ 3.20 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: ATI Radeon HD 5850 or NVIDIA GeForce GTX470 with 1GB VRAM
DirectX: Version 9.0c
Storage: 2 GB available space
Sound Card: Direct X- compatible soundcard.
Additional Notes: Mouse and keyboard are required. / Latest available WHQL drivers from both manufacturers/ Internet Connection or LAN for multiplayer, Up to 32 other players in multiplayer mode

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 64-bit or newer
Processor: Intel Core i5 750 @ 2.66 GHz / AMD Phenom II X4 955 @ 3.20 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: ATI Radeon HD 6950 or NVIDIA GeForce GTX570 with 2GB VRAM
DirectX: Version 9.0c
Storage: 2 GB available space
Sound Card: Direct X- compatible soundcard.
Additional Notes: Mouse and keyboard are required. / Latest available WHQL drivers from both manufacturers. / Internet Connection or LAN for multiplayer, Up to 32 other players in multiplayer mode

اطلاعات فایل:

راهنمای نصب:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

لینک دانلود:

=========================================

CODEX Release

 

 دانلود: Direct Link

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.downloadha.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره:9099070345




:: برچسب‌ها: دانلود بازی Hearts of Iron IV, دانلود بازی استراتژیک 2016, دانلود بازی مربوط به جنگ جهانی دوم, دانلود رایگان بازی Hearts of Iron IV, نقد و بررسی Hearts of Iron IV, پیش نمایش بازی Hearts of Iron IV ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: